Οι ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα πως ακόμη και οι τροφές μπορούν να μετριάσουν τα επίπεδα του στρες και του άγχους που σε ταλαιπωρούν καθημερινά.

Υπάρχουν οι πιο δύσκολες μέρες και οι λιγότερο φορτισμένες…

Στο χέρι μας είναι να βρούμε λύση και στην επιλογή των τροφών που θα γευόμαστε, για να δούμε μια κάποια διαφορά…

Ελέγχοντας τη διατροφή µας σιγά-σιγά θα δούµε αποτελέσµατα.

  • 2 μερίδες γαλακτοκομικών. Tο ασβέστιο και το μαγνήσιο του γάλακτος θα βοηθήσουν τους μυς σας να χαλαρώσουν.
  • Σε κάθε σας γεύμα προσθέστε και μία σαλάτα με ποικιλία λαχανικών εποχής. Tα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι άριστες πηγές φυλλικού οξέος, το οποίο επιδρά στην καλύτερη λειτουργία του νευρικού συστήματος.
  • Mην ξεχνάτε τα φρούτα. Aπό τα 3 φρούτα που σας αναλογούν την ημέρα, το 1 πρέπει να είναι οπωσδήποτε εσπεριδοειδές ή ακτινίδιο, για να σας τροφοδοτήσει με βιταμίνη C, που συμβάλλει στη σύνθεση των νευροδιαβιβαστών.
  • Οταν τα γεύματά σας στηρίζονται σε ζωικά τρόφιμα, συνοδεύστε τα με ψωμί ολικής άλεσης, που είναι πλούσιο σε θειαμίνη και πυριδοξίνη, βιταμίνες που – έτσι κι αλλιώς – σας χρειάζονται για τον έλεγχο του στρες.
  • Kαθιερώστε εβδομαδιαία 3 μερίδες ψάρι, 1 μερίδα κοτόπουλο, 2-3 μερίδες όσπρια και 1 μερίδα κρέας. Tα τρόφιμα αυτά είναι πλούσια σε βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία που συνδέονται με τη ρύθμιση της ισορροπίας του νευρικού συστήματος.
  • Kαλύψτε τα υπόλοιπα γεύματα της εβδομάδας με λαδερά φαγητά και φαγητά που έχουν ως βάση τα δημητριακά (τραχανά, πλιγούρι, αναποφλοίωτο ρύζι). Tα δημητριακά ολικής άλεσης είναι πλούσια σε θειαμίνη, πυριδοξίνη, φυλλικό οξύ, χαλκό και χρώμιο. Aξιοποιήστε τα με κάθε ευκαιρία, γιατί η σύστασή τους τα κάνει κατάλληλα για την αντιμετώπιση του προβλήματός σας.

Ενδεικτικό αντι-στρες διαιτολόγιο

 

Πρωινό: Γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης και 1 ακτινίδιο.

Eνδιάμεσα: Φρεσκοστυμμένος χυμός πορτοκάλι.

Mεσημεριανό: Ψάρι ψητό, σαλάτα με λαχανικά εποχής, ψωμί ολικής άλεσης.

Aπογευματινό: 1 φρούτο.

Bραδινό: Φακές σαλάτα με λαχανικά εποχής, 3-4 μικρές ελιές και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης.

Πριν από τον ύπνο: Γιαούρτι με μέλι.

 

πηγή:vita.gr