Το μόνιμο παράπονο φίλων μου και ίσως μεγάλου ποσοστού γυναικών…

Γιατί ενώ πηγαίνεις στο γυμναστήριο και κάνεις προπόνηση , η ζυγαριά δεν σου κάνει το χατίρι και ΄χει κολλήσει στο ίδιο νούμερο..;

Το φταίξιμο είναι καθαρά και μόνο δικό σου. Κάποιες κακές ¨συνήθειες» που τις παίρνεις μαζί σου στο πρόγραμμα γυμναστικής είναι η αιτία που δεν βλέπεις αποτέλεσμα…

«Κλέψιμο» στις επαναλήψεις. Έχει παρατηρηθεί ότι οι γυναίκες βιάζονται. Κλέβουν λεπτά από αερόβιες ασκήσεις όπως είναι ο διάδρομος, το ποδήλατο, το ελλειπτικό. Δεν κάνουν ακριβώς τα σετ των επαναλήψεων ή κάνουν μισές τις ασκήσεις για να πάνε στην επόμενη. Αυτό είναι ένα τεράστιο λάθος, τα λεπτά μίας προπόνησης και η επανάληψη των ασκήσεων είναι ένα από τα μυστικά για να κάψεις θερμίδες και όχι μόνο.

Γιατί δεν σηκώνεις βάρη; Παρά το γεγονός ότι πολλές γυναίκες έχουν κατανοήσει τα οφέλη της προπόνησης που αφορά την μυϊκή δύναμη, υπάρχουν μερικές που φοβούνται να σηκώνουν βάρη και αποφεύγουν ασκήσεις με αλτήρες. Μάθε λοιπόν ότι κυρίως οι γυναίκες άνω των 40 ετών (true story), μπορούν να αλλάξουν το σώμα τους αυξάνοντας τη μυϊκή τους μάζα. Επίσης πρέπει να γνωρίζεις  ότι το μυστικό στην άρση βαρών είναι οι επαναλήψεις και η αίσθηση ότι οι μύες έχουν κουραστεί.

Δεν κοιτάς τον καθρέφτη. Μερικές φορές δεν αγαπάμε αυτό που βλέπουμε στον καθρέφτη και έτσι αποφεύγουμε τον καθρέφτη. Αυτός όμως μας βοηθά να δούμε τη φόρμα μας, να καταλάβουμε τις ατέλειες, ώστε να μπορέσουμε να τις διορθώσουμε. Από εδώ και πέρα λοιπόν σταματάς  να σκέφτεστε ότι κάποιοι σε παρατηρούν και παρατήρησε  εσύ τον εαυτό σου με προσοχή.

 

 

 

πηγή:jenny.gr