Φάγαμε, ξαναφάγαμε, ήπιαμε πολλές μπύρες, τσουγκρίσαμε κι αρκετά αυγά!

Η κοιλίτσα φούσκωσε, και νιώθουμε σαν μικρό μπαλονάκι που θέλει να πετάξει ψηλά στον ουρανό…

Πόσο αποφασισμένες είμαστε να επανέλθουμε στα φυσιολογικά μας , στα καθημερινά μας …άμεσα και γρήγορα;

Είμαστε, γιατί το καλοκαίρι θα σκάσει μύτη πολύ σύντομα κι η παραλία δεν σου κρύβει ούτε σου χαρίζει πόντους και κιλά….

Βάλτε στο μεσημεριανό σας γεύμα, άφθονα λαχανικά. Βοηθήστε το σώμα σας να καθαρίσει, καταναλώνοντας πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Προσθέστε στα γεύματα σας σπανάκι, μπρόκολο και χόρτα και θα διαπιστώσετε ότι σιγά σιγά θα αρχίσετε να ξεφουσκώνετε.

Πίνετε πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι είναι γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητές. Ένα φλιτζάνι πράσινο ή τσάι μέντας θα βοηθήσει το φούσκωμα, που μπορεί να νιώθετε μετά το Πάσχα.

Μειώστε τη ζάχαρη. Αν το παρακάνατε με τα πασχαλινά γλυκά, τότε σήμερα είναι η κατάλληλη μέρα για να κάνετε μια μικρή αποχή από τη ζάχαρη και θα δείτε το σώμα σας να ανακάμπτει από τη κραιπάλη των προηγούμενων ημερών και να επανέρχεται στα φυσιολογικά κιλά.

Πίνετε άφθονο νερό. Ο καλύτερος τρόπος για να αποτοξινωθείτε είναι να πίνετε νερό. Αν δεν σας αρέσει πολύ η γεύση του, μπορείτε να προσθέσετε ginger ή αγγούρι.

Μειώστε τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Μετά το Πάσχα προσπαθήστε να αποφύγετε τις επεξεργασμένες τροφές που είναι γεμάτες λίπος και ζάχαρη. Καταναλώστε φρούτα, λαχανικά, άπαχο κρέας και ψάρι.

 

Κάπως έτσι θα χαθούν τα επιπλέον κιλά  και θα έρθει ξανά η ευεξία και αναζωογόννηση.

 

 

 

 

πηγή: jenny.gr