Μεγάλες ποσότητες , μεγάλες αμαρτίες..

Πόσα κουλούρια πασχαλινά δοκίμασες; Πόσα γεμιστά με σοκολάτα τσουρέκια σου έφεραν δώρο και δεν σταμάτησες να δοκιμάζεις; Για να μην αναφερθώ  στην μανιώδη φόρα πάνω στο αρνάκι και το κοκορέτσι που άχνιζε μπροστά σου…

Θερμίδες, κακές τοξίνες, λιπαρές τροφές, αυξημένο αλκοόλ…

Ξεκινάς τώρα την αποτοξίνωση από όλα αυτά με λίγα έξυπνα βήματα.

Αποφεύγεις την κατανάλωση κρέατος για να δώσεις στον οργανισμό σουυγιεινές ανάσες χωρίς λίπος και χοληστερίνη.

– Βάλε ως κυρίως μενού στο σπίτι ψάρι, περισσότερα όσπρια και λαδερά, ελαφριά ζυμαρικά με σάλτσες λαχανικών, συνοδευόμενα πάντα από σαλάτες εποχής.

– Έχεις πολλά γεύματα μέσα στην ημέρα, χρησιμοποιώντας ως σνακ φρούτα και φρέσκους χυμούς φρούτων και λαχανικών.

– Έχεις ένα ελαφρύ βραδινό, όπως σαλάτα ή γιαούρτι με φρούτα ή/και δημητριακά.

– Μειώνεις το αλάτι στο φαγητό και αντί αυτού χρησιμοποιείς κάποιο υποκατάστατο, λεμόνι, ξύδι και αρκετά μυρωδικά.

– Πίνεις αρκετό νερό και φτιάξε αφεψήματα όλων των ειδών, χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

– Ενισχύεις την καθημερινή σου  φυσική δραστηριότητα.