αποτοξίνωση-από-τη-ζάχαρη

Μπορείς να αποτοξινωθείς από τα «βλαβερά» που καθημερινά καταναλώνεις !

Η καφεΐνη, η ζάχαρη και το άσπρο αλεύρι είναι ουσίες που παρεμβαίνουν στη λειτουργία του εγκεφάλου αλλά και τον μεταβολισμό. Τα άτομα που προσλαμβάνουν μεγάλες ποσότητες από αυτές τις ουσίες, έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα και θα πρέπει να περιορίσουν την πρόσληψη και να ακολουθήσουν κάποιο πρόγραμμα αποτοξίνωσης του οργανισμού.

Μπορείς να εξαλείψεις αυτά τα προϊόντα από τη διατροφή σου με μια συστηματική αποτοξίνωση, χωρίς να αισθανθείς συμπτώματα στέρησης, βοηθώντας τον οργανισμό σου να αισθανθεί καλύτερα τονώνοντας την ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου αλλά και τη γενικότερη υγεία σου.

 

coffeeΠώς να εξαλείψεις την καφεΐνη

 

Βήμα 1: Ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο

Έτσι, θα βοηθήσεις τον εαυτό σου να ξεκουραστεί και να «μαζέψει» την απαραίτητη δύναμη που θα χρειαστεί να ανακάμψει από την καφεΐνη.

Βήμα 2: Μείωση της καφεΐνης

Τις 3 πρώτες μέρες (Κυριακή, Δευτέρα, Τρίτη) μειώνεις σταδιακά την ποσότητα καφεΐνης που λαμβάνεις από καφέ, τσάι, ροφήματα, αναψυκτικά. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως αν για παράδειγμα πίνεις 4 κούπες καφέ συνήθως, τότε την Κυριακή το πρωί πιείτε 2, τη Δευτέρα πιείτε 1 και την Τρίτη μισή. Έτσι, σταδιακά θα μειώσεις την καφεΐνη χωρίς έντονα σημάδια στέρησης.

Βήμα 3: Πιες πράσινο τσάι

Για τις επόμενες 4 ημέρες (το υπόλοιπο της εβδομάδας) μπορείς να πίνεις από 1 κούπα πράσινο τσάι με βραστό νερό και να επωφεληθείς από τις εξαιρετικές του ιδιότητες.

Βήμα 4: Πάρε βιταμίνη C

Καθ’ όλη τη διαδικασία, αν παίρνεις 1000 – 2000 mg βιταμίνη C σε σκόνη ή κάψουλα, θα βοηθήσεις τον οργανισμό σου στην αποτοξίνωση και τη διατήρηση της ισορροπίας που χρειάζεται.

Βήμα 5: Πιες άφθονο καθαρό νερό

Πρέπει να πίνεις τουλάχιστον 6 – 8 ποτήρια φιλτραρισμένο νερό την ημέρα. Αυτό θα πρέπει να το κάνεις ασχέτως αν αποτοξινώνεσαι από την καφεΐνη ή όχι. Όμως σε αυτή τη διαδικασία, θα βοηθήσει πολύ να μείνει ο οργανισμός σου ενυδατωμένος και να αποφύγεις τους πονοκεφάλους και τη δυσκοιλιότητα, «ξεπλένοντας» ταυτόχρονα τις τοξίνες από το σώμα σου.

 

sugar2Πώς να εξαλείψετε τη ζάχαρη και το άσπρο αλεύρι

Το να εξαλείψεις εντελώς τη ζάχαρη είναι δύσκολη διαδικασία, διότι πρόκειται για εθισμό. Αλλά μπορεί να ξεπεραστεί από τη στιγμή που σταματήσεις να την προσθέτεις στη διατροφή σου.

-Μπορείς να αρχίσεις την ημέρα που θα κόψεις την καφεΐνη στο μισό.

-Κατανάλωσε πρωτεΐνες για πρωινό, όπως αυγά, ξηροί καρποί και ροφήματα πρωτεϊνών

-Συνδύασε την «καλή» πρωτεΐνη, τα «καλά» λίπη και τους «καλούς» υδατάνθρακες σε κάθε γεύμα.(Τα καλά λιπαρά είναι τα ψάρια, το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, ελιές, ξηροί καρποί, σπόροι και το αβοκάντο. Καλοί υδατάνθρακες είναι τα φασόλια, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και φρούτα. Καλές πρωτεΐνες είναι τα ψάρια, βιολογικά αυγά, μικρές ποσότητες άπαχα πουλερικά, ξηροί καρποί, σόγια, ολόκληρα όσπρια και δημητριακά.)

-Μην πάρεις τροφές με χαμηλά λιπαρά. Κατανάλωσε ελαιόλαδο, ελιές, ξηρούς καρπούς σπόρους και αβοκάντο κάθε μέρα.

-Να τρως κάθε τρεις ώρες. Σνακ με ξηρούς καρπούς και σπόρους, όπως καρύδια αμύγδαλα, ή σπόρους κολοκύθας (ωμά ή ξηρά-ψητά μόνο). Μια μερίδα είναι μια χούφτα ή δώδεκα καρύδια.

-Πιες τουλάχιστον έξι με οκτώ ποτήρια φιλτραρισμένο νερό την ημέρα.

Η αλήθεια είναι ότι αυτές οι αλλαγές στη διατροφή σου μπορούν να προκαλέσουν μερικά συμπτώματα στέρησης. Αυτά μπορεί να είναι:

-Η κακή αναπνοή

-Δυσκοιλιότητα

-Άγχος

-Κούραση

-Πονοκέφαλοι

-Πείνα

-Ευερεθιστότητα

-Κνησμός

-Ναυτία

-Οσμή σώματος

-Δυσκολίες ύπνου

Τα συμπτώματα αυτά είναι ένα καλό σημάδι, διότι δείχνουν πως το σώμα σου αποβάλει τις τοξίνες που είχε συσσωρεύσει τόσο καιρό και βαδίζει προς το δρόμο της ευεξίας και ισορροπίας.
πηγή:enallaktikidrasi.com