Να προσέχεις τι τρως το βράδυ και να επιλέγεις άπαχη πρωτεΐνη , λαχανικά και χαμηλούς υδατάνθρακες είναι το μυστικό που θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα. Κι επειδή βαριέσαι συνέχεια να καταναλώνεις ψητό κοτόπουλο, σου βρήκα την πρόταση για εβδομαδιαίο βραδινό από γνωστή διατροφολόγο του Los Angeles , την Christine Avanti η οποία επαναπροσδιορίζει την λέξη «δίαιτα»…

Σημείωσε το πρόγραμμα διατροφής για το βράδυ…

Δευτέρα: Στήθος κοτόπουλο στο φούρνο με ρύζι ή κινόα καρότα και κολοκύθι

Τρίτη: Ψητός μπακαλιάρος με κόκκινη σάλτσα

Τετάρτη: Σολομός με κρούστα μπαχαρικών, πατάτες και σπαράγγια

Πέμπτη: Στήθος κοτόπουλο ΒΒQ , καλαμπόκι και πεπόνι

Παρασκευή: Μοσχάρι με κινέζικη bbq sauce και noodles ρυζιού

Σάββατο: Τάκος με κοτόπουλο

Κυριακή: Sushi, καστανό ρύζι και λαχανικά στον ατμό